العودة   منتدى عراقي سكس اول منتدى سكس عراقي: سكس عربي افلام سكس عربي صور سكس عربي قصص جنسية مثيرة سكس عراقي > سكس عربي > قصص سكس عربي

قصص سكس عربي أقرأ أجمل القصص الأدبية الجنسية و لا تترد بصياغة تجاربك الشخصية او احلامك و طموحاتك السكسية و المشاركة بها.

مصري في السعوديه

قصص سكس عربي

لا يوجد

 
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
  #1  
قديم 01-29-2012, 03:27 PM
سكسي جديد
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
العمر: 39
المشاركات: 3
Post مصري في السعوديه

القصة دي غير كل القصص وليها اسلوب متميز وحابداها بمقدمه عني ودي لوحدها قصة ممتعة جدا,
انا شاب مصري عشت في السعودية 15 سنة ودلوقتي عندي 27 سنة اعزب وبحب الجنس جدا بس بشكل تاني محدش يعرفوا وحاقوله بالتفصيل..
انا بحس باي واحدة باشوفها في الشارع وممكن اعرف هي زعلانة ولامبسوطة وشهوتها قد ايه ورغباتها من مجرد نظرتي ليها ولتصرفاتها
قريت كتير في عالم الجنس وكنت بحب اقرا تجارب البنات مع الجنس والمشاكل المتعلقة بيها وعرفت كل حاجة عن الجنس بالنسبة للشاب وللبنت وعلاقة الجنس بالعواطف واسباب الطلاق والخيانة الزوجية وحاجات كتير.
شوفت افلام سحاق كتير جدا وعرفت منها فنون اللحس والمص والبوس لاني كنت مقتنع تماما ان هيا دي المتعة الحقيقية لاي واحدة بس للاسف ده مش بيحصل حتى لو اتجوزت لان اصلا الناس شايفة ان كل ده شذوذ رغم ان ده اهم حاجة في الجنس والا مكانتش الست اتميزت عن الراجل بجمال جسمها.
رغم كل الكلام ده الا اني عمري مامارست الجنس مع واحدة ومش حاعمل كده وكل متعتي بس اني امتع اي واحدة نفسها تتمتع بجد وكانت كل مشكلتي ازاي امتع واحدة عايزة تتمتع لان اي واحدة عايزة المتعة دي بتكون غالبا اول مرة تتكلم في الحاجات دي مع اي شاب.
لحد في مرة كنت راكب المترو وركبت بنت محجبة بس لبسها ناعم وجسمها مليان ووقفت قصادي بالصدفة وانا طبعا فهمت من نظراتها والمكياج اللي حاطاه هيا عايزة ايه واول ماادتني ظهرها مشيت كف ايدي على طيزها الطرية طبعا هيا اتفاجئت اول مرة بس بعد مامشيت ايدي على طيزها تاني مرة ومشيت صباعي بين فلقتين طيزها بالراحة اتاكدت انها حتتمتع وهيا واقفة وبالراحة خالص مشيت صباعي جوة طيزها ببطء وبالراحة خالص وهيا مبسوطة وبتبتسم ومشيت صباعي جوة طيزها تاني لاخر طيزها من فوق وحطيت ايدي تاني من بين رجليها من تحت ومشيت صباعي جوة طيزها بالراحة خالص وبمنتهى اللذة وكنت متاكد انها في اللحظة دي بتحس باجمل احساس في حياتها واستريحت البنت ليا لدرجة انها ضمت طيزها على صباعي ومكنتني اني ادخله جواها اكتر وانا باازغزغها بالراحة قوي جوة طيزها وهيا بتتمايص وبتتمتع كانها مش مصدقة انها ممكن تحس الاحساس الجميل ده ورجعت عليا بظهرها علشان ادخل صباعي جواها اكتر وانا بحرك صباعي جوة طيزها وبزغزغها بفن وباحتراف لاني عندي خبرة بالحركة دي وبحب امتع البنت من وراها بالشكل ده لحد مابقت رغبة عندي اني اعمل كده وهيا لما صدقت كل مادخل صباعي في طيزها من تحت تضم طيزها على صباعي اروح مزغزغها بالراحة وجوة اعمق منطقة في طيزها ومررت صباعي جوة طيزها لحد اخر طيزها من فوق وفضلت امتع فيها بالطريقة دي لحد مانزلت.
متعت بنات كتير بالشكل ده وكنت في كل مرة احاول اهمس في ودنها بس هيا متتقبلش الكلام عايزة المتعة دي وخلاص لكن مش عايزة تعمل علاقة وكنت مستغرب من استجابة البنت ليا بالشكل الغريب ده وبسرعة رغم انها متعرفنيش بس ممكن علشان اللي بعمله ده ممتع جدا بالنسبة ليها وهيا محرومة من الاحساس الجميل ده.
بحس ان البنت بتحس انها مرغوبة لما بعمل فيها كده وعلشان كده بدات اتعلم مهارات جديدة في الامتاع بس اكتشفت ان اجمل متعة هي اللي بعمله ده.
فكرت في كتابة القصص الجنسية بس على لسان الواحدة اللي بعمل فيها كده لاني بحس بيها وهدفي من القصة اني امتع اي واحدة تقراها وحاتكون المتعة اكتر انها تحس انها مكان اللي عملت فيها كده وانا بوصف احساسها وبكتب كل التفاصيل باسلوب جميل ومشوق لكن للاسف الردود كانت بتجيني على الايميل بتتهمني اني شاذ وان ده غلط وان الجنس هو الممارسة نفسها والكلام ده للاسف كان غالبا من بنات ومش كويسين.
بطلت اكتب قصص لشهور وقررت اني اعمل حاجة جديدة تماما وعلشان كده كتبت القصة دي وحتتمتعي متعة متتوصفش لما تقري القصة وحتعرفي الزاي في اخر القصة...
كلمتني بنت على الشات وعرفتها بنفسي وعرفتني بنفسها وكلمتني عن ظروفها وعلاقتها بالجنس وقالت انها عمرها مامارست الجنس حتى انها ملهاش علاقة مع شباب رغم انها في الجامعة فطلبت منها انها تكلمني بصراحة اكتر فقالت انها حاسة بحرمان رغم انها جميلة وخايفة جدا من انها تتعرف على اي شاب وخايفة من الجواز وقالت انها قرات قصة من قصصي وعايزة تتمتع بس خايفة من ان يحصلها حاجة وكانت عايزة اكلمها كلام جنسي وانا طبعا كنت حاسس بيها وبرغباتها من اسلوبها في الكلام وعرفت شهوتها فقلت ليها ايه رايك نتقابل فقالت لا طبعا انا مش بقابل شباب فقلت لها ماانا عارف انا حقابلك علشان امتعك بشكل تاني غير اللي انتي عارفاه وخايفة على نفسك منه واتكلمت معاها بالتفصيل عن اللي حاعمله معاها لما حنتقابل واشترط انها تلبس لبس ناعم وخفيف واتقابلنا في المترو.
هيا كانت مش عارفة تتكلم وكانت خايفة جدا لانها اول مرة تقابل شاب وانا عرفت اكسر حاجز الخوف عندها لاني وعدتها اني مش حاعمل اكتر من اللي اتفقنا عليه في على الشات لان دي اساسا هي كل رغبتي واتمشينا في منطقة هادية خالص وهيا ماشية جنبي حطيت ايدي على طيزها بالراحة وبدات وحده وحدة امشي صباعي جوة طيزها لحد الاخر وقلت لها ايه رايك فقالت حلوة فحطيت ايدي تاني على طيزها من تحت ومررت صباعي جوة طيزها بس بمتعة اكتر وهيا ماشيه فقالت اه حلوة قوي انت بتعمل ايه وانا بدخل صباعي كل شوية جوة طيزها لغاية مادابت خالص بعد ماكانت خايفة وقالت انا عايزة اقف معاك وتعملها فيا وانا واقفة فدخلنا عمارة ووقفنا على السلم ووقفتها بجنبها قصادي وقعدت امشي ايدي على طيزها ورا بعض وفي كل مرة ادخل صباعي جواها اكتر لحد مااستسلمت خالص وبدات تضم طيزها على صباعي من كتر مابتتمتع باللي بعمله فيها روحت محرك صباعي جوه طيزها اكتر وبعد كده بدات ازغزغها جامد كل ماادخل صباعي جوة طيزها بطريقة مثيرة جدا وانا بابص ليها وحاسس بيها وبعد ماخلصت بصت ليا وقالت انت مش حاتعمل حاجة تانية فقلت لها لا فقالت امال ايه اللي واقف بين رجليك ده فقلت لها علشان هجت من جمالك بس انا مش حاعمل معاكي حاجة غير اني امتعك المتعة دي وبس ومش حاعمل معاكي اكتر من كده.
خرجنا من العمارة واحنا بنتمشى قالت انت غريب قوي اي شاب يتمنى اللحظة دي علشان يقضي شهوته وكده فقلت لها على سر خطير وهو ان امتع حاجة هو الرغبة وانك تتمتعي بكل حاجة حلوة على خفيف من غير ماتشبعي ولما تزيد رغبتك تتمتعي اكتر ودي كلها مراحل علشان توصلك للممارسة بس احنا مش عايزين الممارسة علشان بنشبع بعدها وممكن نحس بالذنب لكن انا عايز الشهوة والرغبة تفضل موجودة فيكي وتتمتعي بيها على طول وانا دربت نفسي اني اقاوم الممارسة ومعملهاش لحد ماعرفت اتحكم في نفسي كويس وفي نفس الوقت انا مبحبش اقابل اي واحدة غير في اماكن عامة او المواصلات علشان نتمتع المتعة نفسها ومنعملش اكتر من كده لان الظروف نفسها متسمحش باكتر من كده فقالت انت حنين قوي انت جت لي منين انا كنت محرومة من الاحساس الجميل ده ومكنتش عارفة اعمل ايه وكنت خايفة اضيع نفسي فقلت لها انا مهمتي اني امتع اي واحدة عايزة تتمتع بدون مقابل لحد مابقت هي دي رغبتي يعني انا مبقتش رغبتي الممارسة وانما رغبتي اني امتعك بالشكل ده وبس.
فقالت انا حبيت الاحساس ده قوي ياترى حاقدر اقابلك تاني فقلت ليها في اي وقت ابعتيلي وحتلاقيني مستنيكي في نفس المكان فقالت انا عايزاك تعملها فيا تاني فدخلت صباعي جوة طيزها تاني ومشيت بصباعي جواها بالراحة وهيا ماشية جنبي وزغزغتها شوية جوة طيزها فقالت ياه مش مصدقة اني حاحس الاحساس الجميل ده في يوم من الايام وكمان كلامك جنني وفوق ده كله احنا مخدناش وقت انا حاكلم صحباتي عنك بس ليا عمولة فقلت ليها انا حاديكي مقدم دلوقتي تعالي ودخلنا عمارة تانية ووقفنا على السلم وقعدت ازغزغ في طيزها وامشي صباعي بين فلقتين طيزها براحة قوي وهيا جسمها بينتفض من شدة المتعة وبتضم طيزها جامد على صباعي وانا بزغزغها اكتر فقالت اه ده كتير عليا انا جسمي قشعر وانا باادخل صباعي جواها قوي وعمال ازغزغها جامد لاني عايز امتعها اقصى متعة ممكنة وهيا هيمانة ومستسلمة خالص وبعدين رفعت طيزها بايدي جامد ومشيت صباعي جوة خالص لحد ماخرج من جوة طيزها من فوق بمنتهى الاثارة والمتعة فعضت شفتيها مبتسمة وتقول اه عايزة كمان فقلت لها كفاية كده علشان متتاخريش وبوست ظهر ايديها بوسة لطيفة فقالت ايه ده فقلت لها ده بروتكول بعمله مع واحدة حلوة زيك وكمان بشكرك علشان بادرتي وقابلتيني ومخفتيش فقالت كمان بتشكرني طيب اعمل انا ايه بقى علشان اشكرك على كل اللي عملته معايا انتى متعتني متعة احلى عندي من كنوز الدنيا كلها فقلت ليها كفاية ابتسامتك فقالت انا مبتسمة لاني فرحانة اني قابلت واحد زيك فقلت ليها مفيش حد زيي قولي علشان قابلتك على طول فقالت عايزة ابوسك فقلت لها لا مش دلوقتي علشان متتاخريش فقالت للدرجة دي خايف عليا فقلت وقت ماتعوزيني كلميني فقالت انا حاعوزك على طول بس مش عارفة ظروفي فقلت لها اخرجي عادي جدا بس قبل ماتخرجي ابعتيلي على الشات وانا حاعرف امتعك الزاي من غير ماتتاخري او تروحي اي مكان...jjmm-66@hotmail.com
رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة)


أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are متاحة
Pingbacks are متاحة
Refbacks are متاحة



الساعة الآن 08:06 PM.

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap  


 - الأرشيف - تطوير : حلا نت

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd
Adsense Management by Losha


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0